Укр      En
Цілеспрямована дія реклами   Зовнішня реклама   Дизайн макетів   Широкоформатний друк   Поліграфія   Рекламні конструкції   Мас-медіа   Маркетингові послуги   Рекламні кампанії

















Написати нам
Написати нам
Інформація
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
СMYK – система виміру кольорів, яка широко використовується в поліграфії. Колір отримують шляхом змішування 4-х основних кольорів (Cyan – голубий, Magenta – червоний, Yellow – жовтий, blacK – чорний).
Oracal – бренд, виробник самоклеючих плівок (Німеччина), внаслідок чого під назвою «оракал» маються на увазі всі існуючі самоклеючі плівки.
Акрил – прозорий матеріал, який часто застосовується в зовнішній рекламі, використовується зазвичай на передньому фоні в боксах з підсвічуванням, під нього вставляється реклама з паперу, або наноситься прямо на цей матеріал самоклеюча плівка.
Акрилайт – акрил з малюнком, найчастіше використовується гравірування акрилу, з торцевого боку відбувається підсвічування, створюється ефект світіння малюнка.
Анкета – один із основних інструментів збору первинної інформації в рекламному досліджені.
Анотація – невелике уявлення про предмет реклами, пояснення, на чому повинен бути зроблений рекламний акцент.
Афіша – односторонній рекламний аркуш паперу, як правило, широкоформатний, яскравий, барвистий, сповіщає про якусь подію, розклеюється на дошках оголошення.
Банер (від англ. Banner – прапор) – у зовнішній рекламі полотно з нанесеним на нього зображенням (реклама). В Інтернеті – невелика рекламна картинка, яка посилається на сайт рекламодавця.
Банерна реклама – один з найпопулярніших способів реклами в Інтернеті, що працює на принципі кліків відвідувача на зображення, яке посилається на сайт рекламодавця. Більша кількість завантажень сайту забезпечують вищій рейтинг у пошукових системах.
Банерна тканина – полотно з вінілової тканини, призначене для сольвентного друку, армоване поліестеровою ниткою, ділиться на ламіноване й лите, використовується для виробництва зображень у зовнішній рекламі. Переваги: міцний і довговічний матеріал. Термін експлуатації, в залежності від щільності матеріалу – 1-3 роки.
Бігування – продавлювання листа для подальшого згину на спеціальному обладнанні.
Білборд (від англ. Billboard – афіша, реклама на дошці) – окремо розташовані рекламні щити, встановлені, як правило, на найжвавіших трасах і магістралях. Популярні розміри рекламного поля серійних щитів – 3х4, 3х6, 3х12 метрів.
Брандмауер (Brandmower) – реклама, у вигляді натягнутого панно або рекламного щита. Найчастіше розташовується на глухій стіні будинку або на зовнішньому каркасі будівлі, що реконструюється. Як правило, брандмауер має величезні розміри.
Бренд (brand) – торгова марка, образ, уявлення про компанію, що виділяє її з ряду інших.
Буклет – друкований виріб на одному аркуші, який складається в два або в три рази, як правило, несе інформацію про компанію і її діяльність.
Векторна графіка (також геометричне моделювання або об’єктно-орієнтована графіка) – створення зображення з сукупності геометричних примітивів (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об’єктів які можна описати математичним рівнянням. На відміну від растрової графіки, яка подає зображення як набір пікселів (точок).
Верстка – процес формування сторінок або смуг видання, шляхом компонування текстових і графічних елементів.
Вивіска – конструкція в об'ємному або плоскому виконанні, розташована, як правило, на фасаді будівлі, поряд з входом, яка інформує про організацію або підприємство, що знаходиться всередині будівлі.
Видавництво – організація або підприємство, що здійснює підготовку, випуск і реалізацію книг, газет, журналів та іншої продукції.
Вимпел – рекламний прапорець на підставці невеликих розмірів.
Виставка – показ досягнень у галузі економіки, науки, техніки, культури, мистецтва або інших галузях суспільного життя.
Відеореклама – реклама на відеоплівці або Video-CD/DVD.
Відеоролик – короткостроковий фільм тривалістю до 3 хв.
Вітраж – скло з нанесеним на нього зображенням або рекламою. Використовується в інтер'єрі.
Вітрина – відокремлений від покупця прозорим склом стелаж, на який викладають товар.
Воблер (англ. wobble – хитання) – невелика пластикова або картонна пластинка з рекламним зображенням, яка підвішена на тонкій ніжці або пружинці, для виділення певного товару в місцях продажу.
Голограма – зображення отримане за допомогою голографії (методу здобуття об'ємного зображення об'єкту, заснованого на інтерференції (накладанні) хвиль).
Гравірування – процес, при якому вирізається потрібний малюнок. Часто використовується для іменних підписів і створення сувенірної продукції.
Дахові установки – рекламні конструкції на дахах будівель.
Дизайн (від англ. design – проект, креслення, малюнок) – творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектування промислових виробів, рекламних матеріалів і навколишнього оточення, з метою задоволення потреби людини в естетиці та ергономіки.
Додрукові процеси (pre-press) – стадії поліграфічної технології, пов'язані з підготовкою видання до друку.
Дорожні покажчики і будинкові знаки – носії реклами, що оповіщають про розміщення напрямку руху до офісів, складів і т.п.
Друк / Друкування – процес отримання зображення на будь-якому матеріалі (папері, картоні, плівці, жерсті, пластмасі та ін.), шляхом нанесення барвистого шару (або шарів) різних фарб за допомогою принтерів або друкарських машин.
Друк повнокольоровий – друк, з використанням мінімум чотирьох фарб (синя, жовта, чорна, пурпурова - CMYK), що дозволяє відтворювати кольорові оригінали (наприклад, фотографії).
Дуплекс (duotone) – спосіб відтворення напівтонового зображення двома фарбами (чорної і кольорової).
Дюралайт – гнучкий пластиковий шнур, який має можливість світитися завдяки вбудованим всередину світлодіодам. Застосовується для прикраси святкового інтер'єру.
Етикетка – ярлик на товарі, експонаті, продукті виробництва та ін., із зазначенням назви, виробника, дати виробництва або інших відомостей про нього.
Журнал – періодичне друковане видання. Зазвичай складається з яскравої обкладинки і великої кількості сторінок.
Засоби масової інформації (ЗМІ) – засоби розповсюдження інформації для масової аудиторії. Включають: пресу, телебачення, радіо, Інтернет, поштові розсилки, зовнішню рекламу і т.п.
Значок – пам'ятний знак або свідоцтво приналежності до певної організації (спільноти, клубу) у вигляді пластини. Може мати різноманітну форму і виготовлятися з різного матеріалу (металу, пластику, щільної тканини та ін.) Значок має пристосування для прикріплення до верхньої частини одягу.
Зовнішня реклама – реклама, яка розміщується поза приміщенням (щити, перетяжки і т.п.), на фасадах (вітрина, козирок і т. п.), а також на транспорті.
Імідж – штучна імітація або подання зовнішньої форми будь-якого об'єкта, особливо особи.
Іміджмейкінг – одне з напрямків PR, головним завданням якого є створення сприятливого образу (іміджу) особистості або організації.
Інформаційна дошка – об'єкт зовнішньої або інтер'єрної реклами зі змінною інформацією.
Інформаційна табличка – конструкція плоскої форми, яка розміщується поруч при вході (або на вхідних дверях) у фірму чи організацію. Зазвичай на ній розміщують назву фірми із зазначенням сфери діяльності та годин її роботи.
Календар – друковане видання, що обов'язково має в своєму складі календарну сітку.
Календарі квартальні – різновид настінних календарів, у яких на робочій поверхні представлена не місячна, а квартальна календарна сітка.
Календарі кишенькові – презентаційний варіант візитної картки фірми. Кишеньковий календар являє собою універсальний і найбільш масовий фірмовий сувенір.
Календарі настільні – календар розміщений на робочому столі. Настільний календар постійно знаходиться перед очима людини. Тим самим розміщена на ньому рекламна інформація запам'ятається найбільше.
Картон – цупкий папір щільністю більше 200 г/м.
Каталог – багатосторінкове видання, що має певну систему, яка відображає типи і види продукції або послуг.
Каттер – ріжучий плоттер. Пристрій призначений для різання вінілових плівок. Може використовуватися для креслення на папері, для чого ніж змінюється на олівець.
Козирок – навіс над входом в будівлю, що виступає за фасад будівлі. Може використовуватися, крім захисту від дощу та сонця, як відмінний рекламоносій.
Кольороподіл – процес розділення кольорового зображення на 4 основних (при повнокольоровому друці) кольори - блакитний (Cyan), пурпурний (Magenta), жовтий (Yellow), чорний (вlacК) – CMYK.
Композитний матеріал (композит, КМ) – це складний багатошаровий матеріал, що представляє собою своєрідний "бутерброд" з двох шарів тонкого листового алюмінію й полімерного наповнювача між ними.
Конгрев – спосіб тиснення, при якому виходить рельєфне (опукле) зображення.
Контражур – ефект підсвічування задньої частини рекламних конструкцій.
Концепція рекламної кампанії – уявлення, що включає рекламну ідею, рекламну аргументацію, особливості рекламних повідомлень, обґрунтування вибору засобів, поширення реклами, тип і логіку рекламної кампанії з урахуванням маркетингових завдань рекламодавця.
Копірайтер – фахівець що займається копірайтингом – професійною діяльністю з написання рекламних та презентаційних текстів. Такими можна вважати будь-які тексти, які прямо чи опосередковано рекламують товар, компанію, послугу, людину чи ідею.
Креатив (create - творити) – творча складова рекламної або будь-якої іншої діяльності.
Лайтбокс (light box – світлова коробка) – яскравий світловий короб, який використовується для виділення реклами на вулицях міста. Розміщується на стовпах, стінах будівель, павільйонах, станціях метро. Лайтбокси бувають одно або двосторонніми.
Лакування – процес нанесення на листову продукцію або її частини («вибіркове», «формне» лакування) поліграфічного лаку для додавання блиску, жорсткості, створення надійного захисту від зовнішніх впливів та більш яскравого виділення окремих деталей зображення.
Ламінування – процес пресування спеціальної плівки (матової або глянцевої) на друкований аркуш для додавання йому блиску, жорсткості та створення більш надійного захисту від зовнішніх впливів. Ламінування буває холодне або гаряче. Виконується на спеціальних пристроях – ламінаторах.
Листівка – рекламний лист невеликого формату з текстами та ілюстраціями.
Листівка-запрошення – надруковане зображення, яке використовується для поздоровлення або запрошення на значущу подію.
Логотип – постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою організації або окремої особи. Логотип часто є торговою маркою, тому на нього поширюються вимоги відповідного законодавства.
Лозунг, гасло – чітке, ясне і стисле формулювання рекламної ідеї, зручне для сприйняття і запам'ятовування.
Люверс – металева окантовка отвору в м'яких матеріалах. використовується для кріплення.
Люмінесцентна фарба – фарба, що створює ефект світіння. Прикрашує друкований відбиток, робить його яскравим, святковим, служить елементом захисту від підробок цінних паперів.
Магістральний щит – рекламний носій, що стоїть біля дороги. Стандартний розмір 3х6 метри.
Макет (фр. maquette – масштабна модель) – модель об'єкта в зменшеному масштабі або в натуральну величину. Макет призначений для представлення об'єкта.
Макетування – процес створення макету.
Маркетинговий PR – процес планування, виконання і оцінки програм, які сприяють зростанню продажів, через передачу достовірної інформації, створення сприятливого іміджу компанії та ідентифікації її продуктів з потребами, бажаннями і інтересами споживачів.
Маркізи – носії реклами у вигляді навісів (козирків) на м'якій або жорсткій основі з розміщеною на них інформацією про фірму або рухливий навіс зовні над вікнами для захисту від сонця.
Медіа – засоби поширення реклами, сукупність засобів аудіо-, теле- та візуальної комунікації.
Наклейка – реклама, яка призначена для наклеювання на що-небудь. Клеїться завдяки відповідній основі на задній стороні матеріалу.
Неймінг (англ. name – ім'я, назва) – комплекс робіт, пов'язаних зі створенням звучних (що запам'ятовуються) і точних назв для підприємств, проектів, сайтів Інтернет та ін.
Неон – газ, що застосовується у світловій зовнішній рекламі – вивісках, покажчиках, рекламних панно, вітринах, написах та інших рекламних установках.
Ноу-хау – цінні і важливі знання та практичні навички технічного, комерційного, управлінського або рекламного характеру.
Оперативна поліграфія (цифровий друк) – технологія переносу макету на папір прямим способом, без виготовлення друкованих форм.
Оригінал-макет – текстові і графічні матеріали, об'єднані в єдиному кінцевому макеті. З нього засобами поліграфії виробляється друкарська реклама.
Офсетний друк – один з основних способів друку, в якому відбувається перенесення фарби на папір не з друкованої форми безпосередньо, а через офсетний циліндр, покритий еластичною гумовою тканинною.
Панель-кронштейн – двосторонній щит, розміщений на опорах міського освітлення або стіні будинку.
ПВХ (полівінілхлорид) – хімічна речовина, основа для виробництва багатьох рекламних матеріалів: плівок, пластиків, тканин та ін.
Перетяжка-транспарант (transparency) – рекламоносій з тканини або вінілової плівки, розташований над проїжджою частиною, між будинками або опорами міського освітлення.
Пілон (pylon) – рекламна конструкція з внутрішньою підвіскою, що стоїть окремо, з одним або двома рекламними полями. Як правило, вертикальна.
Плакат – рекламне зображення середнього або великого формату, виконане на аркуші паперу.
Плоттер, графопобудівник (plotter) – пристрій, що призначений для виведення даних в графічній формі на папір.
Плоттер ріжучий – пристрій для різання самоклеючих плівок.
Плоттер струменевий – пристрій для широкоформатного (до 5 м) друку на тканині, папері або вініловій плівці.
Полікарбонат – полімерний пластик. Матеріал для виготовлення зовнішньої реклами. Поширений у двох видах: монолітний і сотовий полікарбонат.
Поліпропілен (polypropylene) – синтетичний продукт (полімер). Застосовують у виробництві поліпропіленового волокна, труб, плівок.
Постер (poster) – рекламне зображення виконане на папері або вініловій плівці. Використовується в різноманітних рекламних конструкціях.
Ракель – інструмент з м'якого і еластичного полімеру, призначений для акуратної й дбайливої роботи з самоклеючим вінілом всіх типів. Залежно від виду поверхні монтажу і типу плівки ракель може бути м'яким або жорстким.
Рекламна кампанія – комплекс рекламних заходів, що здійснюються з відповідною метою і концепцією.
Рекламне агентство – професійна організація, що займається плануванням, розробкою та розміщенням реклами.
Рекламний ролик – коротка аудіо або відео реклама, створена з метою інформування аудиторії про торгову марку, продукт, послугу та інше.
Рекламний слоган – лаконічна фраза, що впадає в очі, добре запам'ятовується та висловлює суть рекламного повідомлення. Рекламний слоган є невід'ємною частиною іміджу фірми чи товару.
Розтяжка – смуга матерії з рекламною інформацією, гаслом або закликом, яку натягують через вулицю від будівлі до будівлі (зовнішня реклама); пластиковий або паперовий планшет, що розміщується у проходах торгового залу.
Світловий короб (light box) – об'ємна конструкція з рекламними зображеннями, що має внутрішнє підсвічування.
Сіті-формат – реклама на окремо розташованих вуличних конструкціях.
Сітілайт (citi light) – тонка світлова панель 1,2 * 1,8 метри. Встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків і має внутрішнє підсвічування.
Скроллер (від англ. Scroll – сувій, згорток) – рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням, що має пристрій для вертикального або горизонтального прокручування зображень.
Тендер – комерційний конкурс, оголошений замовником між потенційними виконавцями конкретного замовлення. Тендер – один з основних прийомів вибору виконавця при здійсненні великомасштабних рекламних кампаній.
Тираж (від франц. Tirage – тиражування, розмноження) – сумарна кількість примірників друкованого поліграфічного видання однієї назви.
Тиснення – перенесення зображення на матеріал за допомогою тиску (преса) гарячим або холодним способом.
Товарний знак – позначення, знак за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших. Товарний знак є засобом індивідуалізації товарів та учасників господарського обігу й, із законодавчої точки зору, є об'єктом права інтелектуальної власності.
Торгова марка – будь-які слова, найменування, символи або їх поєднання, прийняті і використовувані виробником або комерційною організацією для позначення своїх товарів і диференціації їх від товарів, що виготовляються і реалізовуються іншими компаніями.
Торгові стенди – стенди для іміджевої викладки товару.
Тролл (транспарант-перетяжка) – двостороннє полотно розміром 5 х 1 м (рідше 15х1 м, 14х1 м, 12х1 м), розміщене над проїжджою частиною міських автодоріг за допомогою тросових конструкцій.
Упаковка – засіб або комплекс засобів, що забезпечують захист продукції від пошкодження і втрат, а навколишнє середовище від забруднень.
Фальцювання (фальц) (нім. falzen – «згинати») – технологічний процес згинання, складання в певному порядку, послідовності друкованого паперового аркуша.
Фірмовий стиль – єдність постійних візуальних і текстових елементів, що ідентифікують належність до конкретної фірми і відрізняють її від конкурентів.
Флаєр – листок щільного паперу, як правило 1/3 формату А4, що містить інформацію рекламного змісту.
Фольгування – процес перенесення будь-якого малюнка на матеріал фольгу за допомогою температури і пресу.
Фриз – вузька і довга пластина на фасаді будівлі, яка використовується як несуча конструкція для розміщення на ньому рекламних матеріалів (букви, логотипи та ін.).
Широкоформатний друк – багатоколірний друк на полімерних рулонних матеріалах. Використовується при виготовленні елементів зовнішньої реклами.
Шелфтокери (англ. shelftalker ) – картонні або пластикові панелі, що кріпляться до полок та прилавків для візуального виділення торгового ряду товарів одного бренда.
Шовкотрафаретний друк – друк з використанням трафаретної сітки (растра), за допомогою якої чорнило наноситься на матеріал. Кольори наносяться по черзі. Для кожного кольору виготовляється своя сітка.
Штендери (від нім. stand – стояти, знаходитися) – мобільна (переносна) рекламна конструкція, яка встановлюється на вулиці у безпосередній близькості до компанії-рекламодавця. Найчастіше використовується розмір 60х90 см.
Щити магістральні – рекламні конструкції, що стоять вздовж крупних вулиць та магістралей.




Сайт створено співробітниками компанії Вектор